Amb la companyia de circ francesa My!Laika Puppets Theater
A My!Laika li agrada barrejar: el seu circ es compon de teatre, performance, música en directe i qualsevol altra cosa que pugui ser interessant per transmetre alguna cosa a algú. En aquest sentit, l’experimentació amb llenguatges escènics i visuals és el terreny de joc diari de la companyia.
Inspirat en els sistemes més clàssics del teatre de titelles dels segles XVI i XVII, el My!Laika Puppets Theater és un contenidor d’històries contemporànies que recorre en sentit invers la història d’aquest art que en els inicis no estava destinat a les criatures.
Amb la intenció de sorprendre en l’art del circ, My!Laika fa caure barreres i incorpora, estudia i produeix tot allò que pugui estar al servei del seu discurs artístic, que no desdenya la tècnica però que tampoc prescindeix mai del contingut. L’entreteniment no és el camp de joc de la companyia, que s’endinsa constantment de puntetes en nous mons per apropiar-se’ls.
Públic recomanat: + de 4 anys
Durada: 45 min
FITXA ARTÍSTICA
Titellaires: Edoardo Demontis i Salvatore Frasca
Música: Philine Dalhmann
Producció / difusió: Nico Agüero
Més informació sobre aquest esdeveniment…