Tarragona reunirà més de 530 atletes en el Campionat de Jiu-jitsu d’Espanya 2026
Tarragona acollirà aquest diumenge, 18 d’octubre, el Campionat de Jiu-jitsu d’Espanya 2026. La competició d'aquest art marcial d'origen japonès s'emmarca en el circuit internacional AJP Tour i preveu reunir 538 atletes procedents de 42 països d'arreu del món al Palau d'Esports Catalunya de l'Anella Mediterrània. Serà una jornada esportiva que s’allargarà aproximadament des de les 10 a les 17 hores.
La prova, denominada Spain National, serà l’última etapa del circuit internacional AJP Tour a Espanya. La competició tindrà una importància especial per als participants, ja que permetrà sumar els darrers punts determinants per a la classificació per als campionats del món de jiu-jitsu que se celebraran a Abu Dhabi. El campionat inclourà les modalitats Gi i No-Gi, que corresponen a les dues principals variants de competició d’aquest esport: amb quimono i sense.
Els països participants són: Espanya, Brasil, França, Malta, Itàlia, Rússia, Argentina, Regne Unit, Ucraïna, Romania, Veneçuela, Perú, Colòmbia, Estats Units, Bèlgica, Bielorússia, Angola, Marroc, Irlanda, Geòrgia, Senegal, Paraguai, Algèria, Portugal, Alemanya, Xile, Equador, Cuba, Uruguai, Grècia, Uzbekistan, Bulgària, Martinica, Panamà, Sud-àfrica, Lituània, Afganistan, Moldàvia, Armènia, Andorra, El Salvador, Mèxic.
L'entrada per veure en directe aquest esdeveniment que arriba a Tarragona per primera vegada és lliure i gratuïta.