Esteu aquí: Inici La ciutat Agenda 2025 Joventut Pastura de cabres

Pastura de cabres

La cabra podria ser, de ben segur, la mascota icònica del Ciantura. Viu obertament al camp i s’enfila amb gran agilitat per llocs que semblen inaccessibles. Per un dia, faràs de guia a un  ramat de cabres amb el bastó característic i finalment, descobriràs el procés d’elaboració d’un formatge.

Lloc d’inici / final: Plaça Imperial Tarraco, 1 (sortida amb autocar, 9 h)
*cal portar gorra, crema solar, roba i calçat còmode, esmorzar i/o fruita. *es prega puntualitat

Les inscripcions de les activitats Ciantura a partir de divendres, 3 d’octubre a les 11 h

CIANTURA, aventures en verd i blau

Ecoresponsables per la Igualtat

Programa d’activitats i experiències per a joves al medi natural, centrat en un marc de cures i en la visibilitat de les xarxes municipals de suport i corresponsabilitat.  Propostes de sortides i descobertes a la ciutat de Tarragona, al Camp de Tarragona i a la demarcació.

Temps per Cures, és un Programa que ofereix serveis de cura puntual gratuïts per a joves de 0 a 16 anys, liderat per l’Ajuntament de Tarragona, impulsat pel Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya i finançat per l’iniciativa “Corresponsables” del Ministeri d’Igualtat.

Pastura de cabres
Què
Visites, rutes i excursions, Altres
Quan
22/11/2025 09:00 to 14:00
Programació
Tarragona Jove
On
Capafonts
Telèfon de contacte
+34 687 03 08 84
Preu
0 €
Venda d'entrades / Inscripcions
Organitzat per 
Formatges Pagès
Afegeix a la teva agenda...
Segells de reconeixement d'administració oberta