Per a joves de 12 a 16 anys
A càrrec d’Associació CEN
Els peixos són els animals més emblemàtics dels rius però alhora són molt desconeguts. Farem un mostreig amb un equip de pesca per observar-los, esbrinar quines són les espècies autòctones i exòtiques que viuen als nostres rius i investigar les seves poblacions. Vinga doncs, botes amunt i al riu!
Lloc d’inici / final: Plaça Imperial Tarraco, 1 (sortida amb autocar, 9 h)
*cal portar gorra, crema solar, roba i calçat còmode, esmorzar i/o fruita. *es prega puntualitat
CIANTURA, aventures en verd i blau | Ecoresponsables per la Igualtat
Programa d’activitats i experiències per a joves al medi natural, centrat en un marc de cures i en la visibilitat de les xarxes municipals de suport i corresponsabilitat. Propostes de sortides i descobertes a la ciutat de Tarragona, al Camp de Tarragona i a la demarcació.
Temps per Cures, és un Programa que ofereix serveis de cura puntual gratuïts per a joves de 0 a 16 anys, liderat per l’Ajuntament de Tarragona, impulsat pel Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya i finançat per l’iniciativa “Corresponsables” del Ministeri d’Igualtat