Projecció - cinema familiar
Cicle Petits Cinèfils - Vaixells, naufragis i vida a alta mar
El vaixell en el qual viatja el Gulliver naufraga i el mar l’arrossega a la costa del país de Lil·liput, un indret habitat per uns homenets diminuts. Quan es desperta, el Gulliver descobreix que ha caigut presoner d’aquests éssers tan entranyables. Quan la princesa de Lil·liput i el príncep d’un regne veí s'estan a punt de casar, comença una guerra absurda entre tots dos pobles i el Gulliver haurà de fer servir el seu enginy per salvar la cerimònia.
Es tracta d’una de les primeres adaptacions al cinema de la famosa novel·la de Jonathan Swift, dirigida per Dave Fleischer (autor de Las aventuras de Popeye o les cintes de Betty Boop) i convertida en un clàssic del gènere. És el sisè llargmetratge d’animació que es conserva, encarregat per Paramount per replicar l’èxit de Blancaneu, de Walt Disney.
FITXA TÈCNICA
- Títol original: Gulliver’s travels
- Direcció: Dave Fleischer
- País: Estats Units, 1939
- Gènere: Animació, aventures
- Versió: Original en anglès, doblada al castellà (VOSE)
- Durada: 76 min
- Edat recomanada: Més de 5 anys
* L’accés és gratuït per a menors de 3 anys, però n’han d’adquirir una entrada
* Els menors de 16 anys han d’anar acompanyats sempre d’un adult, que també ha d’adquirir una entrada per a l’activitat.
Més informació sobre aquest esdeveniment…