Esteu aquí: Inici La ciutat Agenda 2026 ET Congrés SEA | El Sol com mai l’has vist

Congrés SEA | El Sol com mai l’has vist

Xerrada a càrrec de José Carlos del Toro i Àngels Aran, investigadors en física solar i heliosfèrica, i observació del sol en viu

Congrés SEA - Cicle “Eclipsi a Tarragona, una experiència total”

La Sociedad Española de Astronomía, en col·laboració amb entitats de recerca i educació catalanes, celebren del 13 al 17 de juliol a Tarragona la XVII Reunió Científica biennal. Es tracta del fòrum més important d’intercanvi i difusió dels avenços en la investigació astronòmica de l’Estat. El congrés està adreçat a professionals, estudiants, així com a astrònoms aficionats.

Un dia abans del congrés, el Palau acollirà aquesta xerrada amb els investigadors en física solar i heliosfèrica José Carlos del Toro i Àngels Aran i, posteriorment, es farà una observació del sol en viu amb telescopis, solarscopes, pineholes, etc., des de la terrassa del Palau de Congressos.

Espai: Auditori Euthyches i terrassa del Palau Firal i de Congressos de Tarragona

Més informació sobre aquest esdeveniment…

Congrés SEA | El Sol com mai l’has vist
Què
Xerrades i congressos, Altres
Quan
12/07/2026 18:00 to 19:30
Programació
Eclipsi a Tarragona
Localització
Preu
Gratuït amb aforament limitat
Organitzat per 
Conselleria de Medi Ambient - Ajuntament de Tarragona
Afegeix a la teva agenda...