Esteu aquí: Inici La ciutat Agenda 2026 Joventut Aula de cuina creativa amb professionals

Aula de cuina creativa amb professionals

Dimarts, cada quinze dies | de 17.30 a 19 h | de 16 a 35 anys
A càrrec de professionals i paradistes dels mercats de Tarragona.

Durant aquesta temporada comptarem amb la companyia de xefs de renom a casa nostra i paradistes dels mercats de Tarragona. Aprendrem a fer receptes creatives amb productes que podem trobar cada dia al nostre mercat.

Inscriu-te a les sessions que més t’interessin o participa en totes per descobrir com transformar la teva passió per la cuina en autèntiques obres d’art.

 

6 d’octubre | Restaurant Nano’s (nanos_saboresdelperu). Faràn un plat que es diu causa limeña, que consisteix en una preparació de patata con ajillo amarillo. Es tracta d'un restaurant peruà situat al carrer d'en salines, a la Part Alta. Duen sis anys enriquint la ciutat amb els diferents gustos peruans.


20 d’octubre | Hamburgueseria Kalavia (@burgerskalavia). Format per tres socis, han aterrat aquest 2026 a Tarragona, obrint el seu tercer local al emblemàtic edifici de la Cooperativa Obrera Tarraconense, en un dels locals històrics de Tarragona conegut com La Cantonada. Ens ensenyaran a redescubrir el mon de les hamburgueses.


3 de novembre | Osteria del Lab (no confirmat @osteriadellaboficial). Peix fresc i marisc La Carmeta: Amb un llarg recorregut dins del Mercat Central de Tarragona, i una gran experiència tractant un dels béns gastronòmics més preuats d'aquesta ciutat, compartirant amb nosaltres les tècniques de neteja de peix de temporada per després fornejar-lo de la manera més òptima.


17 de novembre | El Llagut (@elllagut). El Ramón, co-propietari d'aquest restaurant referent en tot tipus d'arrossos i cuina de producte marí, situat a plaça del Rei, ens deleitarà amb un parell de tastos mediterranis de temporada.
1 de desembre | Ànima Restaurant (@anima_tgn). És un dels restaurants molt elogiat situat al cor de la Part Alta de Tarragona, destaca per la seva cuina d'autor i creativa que fusiona la tradició catalana amb tocs moderns.


15 de desembre | Ca la Crista (@calacrista). La seva propietària, la jove xef Cristina, que compta amb experiència en grans temples de la cuina com A Poniente i Alkimia,ha decidit obrir aquest restaurant per donar-nos a conèixer la seva visió de la cuina catalana casolana, honesta i propera, tractant els productes propers amb una extrema delicadesa.

Més informació sobre aquest esdeveniment…

Aula de cuina creativa amb professionals
Què
Cursos i tallers
Quan
06/10/2026 a 17:30 a
15/06/2027 a 19:00
Programació
Tarragona Jove
Localització
Telèfon de contacte
977 296 251
Preu
Gratuït amb inscripció prèvia a cada sessió individualment
Venda d'entrades / Inscripcions
Període d'inscripció

Inici: 16/09/2026, 10:00

Organitzat per 
Tarragona Jove
Afegeix a la teva agenda...