Esteu aquí: Inici › La ciutat › Agenda › 2026 › Octubre › Festa del Romesco i 2a Fira Tarragona Marida

Festa del Romesco i 2a Fira Tarragona Marida

Del 16 al 18 d’octubre, la Rambla Nova es convertirà en un gran punt de trobada gastronòmic.

La Gran Festa del Romesco celebrarà una de les grans senyes d’identitat de la cuina tarragonina. Sessions de cuina, tastos, taules rodones, música, activitats familiars i moltes propostes per descobrir, compartir i gaudir de la cultura del romesco.

Tarragona Marida tornarà a reunir els vins de les denominacions d’origen de la demarcació i la gastronomia de restauradors de casa, amb diferents propostes per tastar i descobrir els sabors de casa nostra.

En total, més de 25 activitats durant tres dies, amb Carme Ruscalleda, David Solé i Moha Quach entre els protagonistes i un espai especialment pensat per als Petits Romescaires.

Horaris

  • Divendres, 16 d’octubre, de 9.30 a 12.30 h i de 17.30 a 22 h
  • Dissabte, 17 d’octubre, de 10 a 22 h
  • Diumenge, 18 d’octubre, de 10 a 16 h

Més informació sobre aquest esdeveniment…

Festa del Romesco i 2a Fira Tarragona Marida
Què
Fires i mercats, Gastronomia
Quan
17/10/2026 10:00 to 22:00
Localització
Preu
Gratuït
Organitzat per 
Mercats de Tarragona
Afegeix a la teva agenda...