Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Notícies 2009 L'oficina de l'EMT de l'Estació serà el Centre d'Atenció al Client

L'oficina de l'EMT de l'Estació serà el Centre d'Atenció al Client

L'oficina de l'EMT de l'Estació serà el Centre d'Atenció al Client

09/12/2008
L’Empresa Municipal de Transports de Tarragona (EMT) i l’Autoritat Territorial de la Mobilitat (ATM) han signat un conveni de col·laboració que permetrà que la nova oficina instal·lada a l’estació d’autobusos de Tarragona i inaugurada el passat 1 de setembre de 2008, pugui ser el Centre d’Atenció al Client del Consorci (CAC), en el marc de la integració tarifària del Camp de Tarragona.
 
Per aquest motiu, el tinent d’alcalde de l’àrea de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, Carles Castillo i el president del Comitè Executiu del Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona, Joaquim Margalef; han establert una sèrie de criteris de col·laboració en què, principalment, l’EMT es compromet a assumir i desenvolupar les tasques d’atenció al públic, així com també les funcions de venda i recàrrega de targetes de transport vigents, la personalització de la targeta T-Mes.
 
Per la seva banda, el Consorci aportarà 23.200 euros anuals a l’EMT per a aquesta tasca de col·laboració i autoritzarà a aquesta mateixa empresa per a fer l’emmagatzematge, distribució, recàrrega electrònica i recaptació per a la venda de les TSC (targetes sense contracte, que és la tecnologia que utilitzarà ATM pels seus títols de transport).
 
El conveni s’estableix amb una durada indefinida, això no obstant amb la condició que si cal donar per finalitzat l’acord, totes dues parts ho haurien de fer amb una antelació mínima de tres mesos.
Segells de reconeixement d'administració oberta