Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Notícies 2009 Més de 300 persones han assistit a les Jornades del nou POUM

Més de 300 persones han assistit a les Jornades del nou POUM

Més de 300 persones han assistit a les Jornades del nou POUM

Han servit per presentar un nou pla més afí a la realitat i més a prop de les persones
14/03/2008

Més de 300 persones han assistit a les Jornades de Participació del nou POUM. En total, s'han recollit 78 aportacions en directe i més de 105 aportacions a través dels formulari. S'han arribat a presentar més de 4.387 al·legacions.

En aquests mesos s'ha treballat per canviar les coses, tant pel que fa al fons -el contingut del Pla- com a la forma -amb el diàleg constant i la recerca del consens. Aquestes jornades de Participació han servit per presentar un nou pla, més afí a la realitat, menys trencador, més a prop de les persones i més sostenible tant socialment, com econòmica, com ambientalment.

Després de Setmana Santa s'iniciarà una visita pels centres cívics per continuar parlant d'aquesta eina de planejament tan important.