Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Notícies 2010 La gira conjunta de Fito y los Fitipaldis i La Cabra Mecánica arriba a Tarragona el 22 d'octubre

La gira conjunta de Fito y los Fitipaldis i La Cabra Mecánica arriba a Tarragona el 22 d'octubre

La gira conjunta de Fito y los Fitipaldis i La Cabra Mecánica arriba a Tarragona el 22 d'octubre

El concert s’emmarca dins el nou projecte 'Tarragona Zsona', que impulsa l’Empresa Municipal de Mitjans de Comunicació
19/10/2010

Fito y los Fitipaldis actuaran el proper divendres 22 d’octubre al Tarraco Arena de Tarragona , l’antiga plaça de braus, en el marc de la seva gira Antes de que cuente diez, compartint cartell amb els madrilenys La Cabra Mecánica. L’actuació a Tarragona, de la que probablement és la banda de rock amb més èxit de l’estat espanyol, és la segona part d’una gira que, fins el moment, ja ha congregat a més de 400.000 persones. El músic de Bilbao presenta el seu cinquè disc d’estudi, Antes de que cuente diez, que porta un any en les llistes dels discs més venuts del país.

El de Tarragona serà el primer concert a Catalunya d’aquesta segona part de la gira. Abans hi haurà l’actuació de La Cabra Mecánica, la formació liderada per Miguel Ángel Hernando “Lichis”, que està realitzant la seva gira de comiat presentant el disc Carne de canción.

Les entrades pel concert de Tarragona, que començarà a les 20.30 h, tenen un preu de 23 euros anticipada i 26 euros a taquilla. Es poden comprar als establiments Halcón Viajes, Carrefour, així com a les botigues Shiva Music de Tarragona i Quick’s de Reus i també a través de la web www.ticketmaster.com.

 

TARRAGONA ZSONA

El concert s’emmarca dins el projecte Tarragona ZSona  que engega l’Empresa Municipal de Mitjans de Comunicació (EMMCT) que presideix la regidora Sandra Coloma i pretén ser “la combinació entre la gestió i la creació artística, amb l’exhibició d’aquestes creacions o d’altres que tot i no ser d’autors locals tinguin un interès singular”, “L’EMMCT pretén donar així un pas endavant en la seva especialització, introduint-se també en la producció i gestió d’espectacles de tot tipus, fent possible, a través del treball en xarxa amb les entitats i col·lectius de la ciutat, donar un recolzament a les noves iniciatives i la promoció de la indústria cultural local,  en combinació amb les grans propostes en gira que poden nodrir la ciutat d’activitat al llarg de tot l’any.” segons comenta la presidenta.

En una primera fase se centra en el suport als artistes emergents en tots els àmbits culturals, amb l’objectiu final d’esdevenir una plataforma que els permeti la creació, producció, i en el cas de la música fins i tot l’enregistrament musical, per donar-se a conèixer a la ciutadania. El propòsit per al proper any 2011 és el d’organitzar entre 4 i 6 activitats de gran format i entre 10 i 12 de format més reduït.  

D’altra banda, la marca Tarragona ZSona es presenta com un joc de paraules i significats, perquè combina el significat ampli de la paraula “sona” amb el de la paraula “zona” que permet delimitar un àmbit territorial. L'objectiu final és sintetitzar d’una manera senzilla i directa, i amb una sola paraula, la filosofia del projecte.

Segells de reconeixement d'administració oberta