Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Notícies 2011 Dublin descobreix Tarragona

Dublin descobreix Tarragona

Dublin descobreix Tarragona

Una delegació tarragonina presenta la ciutat i la seva Setmana Santa a Irlanda
01/03/2011

 

El Pla de Competitivitat de la Tarraco Romana i Tarragona Turisme han presentat la ciutat de Tarragona com a destinació turística a Dublín, Irlanda. A partir de l’obertura de noves freqüències de vol entre aquesta ciutat irlandesa i l’aeroport de Reus, Tarragona ha realitzat els darrers dos dies diverses accions de promoció per tal de donar a conèixer la nostra ciutat i les seves activitats més properes.
 
Les accions han estat finançades pel Pla de Competitivitat, ja que té una línia d’actuació centrada en accions comercials en mercats accessibles. En aquest sentit i aprofitant la proximitat de dates, Tarragona ha presentat la seva Setmana Santa, ja que es tracta d’un esdeveniment d’interès per al mercat d’Irlanda. Per aquest motiu s’ha desplaçat una delegació, amb dos armats de Tarragona que han fet d’ambaixadors de la ciutat en llocs emblemàtics de Dublín.
 
A més a més, la delegació tarragonina s’ha reunit amb una trentena de periodistes irlandesos. En la sessió ha intervingut el President del Consorci del Pla, Sergi de los Rios, membres del Patronat de Turisme, del Pla de Competitivitat i de la Setmana Santa. L’acció, que servirà per projectar Tarragona en els mitjans irlandesos,  s’ha coordinat amb l’OET de Dublín, l’oficina de l’Estat de turisme.
 
Gràcies a un conveni amb Ryanair, Tarragona serà present durant tot el mes de març i bona part de l’abril en dos mitjans escrits irlandesos (The Irish Independent i The Daily Mail), mitjançant publicitat conjunta. La promoció s’ampliarà a altres mitjans online i d’altres d’escrits gràcies a una campanya amb Costa Daurada.
 
El President del Consorci del Pla de Competitivitat de la Tarraco Romana, Sergi de los Rios,  ha valorat de manera molt positiva les accions dutes a terme: “Hem donat a conèixer Tarragona a Dublín i els seus ciutadans amb aquestes accions i hem presentat la Setmana Santa de Tarragona en un país amb fort contingut religiós com Irlanda”. Sergi de los Rios ha volgut destacar la predisposició i l’interès dels periodistes irlandesos, així com l’acord amb Ryanair, que projectarà Tarragona durant més d’un mes. Per acabar, el president del Pla ha agraït la presència del President de la Setmana Santa, Quim Julià i dels dos armats, que han donat notorietat i han ajudat a presentar una festivitat tan emotiva per a Tarragona com la Setmana Santa.
Segells de reconeixement d'administració oberta