Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Notícies 2025 L'Ajuntament aprova l'entrada a l'Associació per l'Impuls Metropolità del Camp de Tarragona

L'Ajuntament aprova l'entrada a l'Associació per l'Impuls Metropolità del Camp de Tarragona

L'Ajuntament aprova l'entrada a l'Associació per l'Impuls Metropolità del Camp de Tarragona

Aquest ens és "l’embrió" de la futura àrea metropolitana
L'Ajuntament aprova l'entrada a l'Associació per l'Impuls Metropolità del Camp de Tarragona Imatge del plenari extraordinari del 27 d'octubre. Autor: Joan Carles Borrachero
27/10/2025

En el plenari extraordinari del dilluns 27 d'octubre, s’ha aprovat la constitució de l’Associació per l’Impuls Metropolità del Camp de Tarragona i l’entrada de Tarragona com a membre fundador. En aquest sentit, també s’han aprovat els seus estatuts i s’ha anomenat l’alcalde Rubén Viñuales, representant de la corporació a l’assemblea general de l’associació.

Aquesta associació té com a objectiu servir de plataforma institucional de promoció dels interessos comuns dels municipis de l’àmbit metropolità del Camp de Tarragona i en especial per a la generació de visió compartida, orientada a la construcció progressiva d’un espai metropolità de Tarragona. El batlle tarragoní ha volgut posar en relleu que "l’associació és l’embrió que ens ha de permetre construir la futura àrea metropolitana".

Els estatuts de l’Associació per l’Impuls Metropolità defineixen l’associació, la seva finalitat, els objectius, els valors, les activitats, entre altres disposicions generals. També es detallen els membres i els òrgans de govern i es concreta el règim econòmic així com altres aspectes funcionals.
 

Segells de reconeixement d'administració oberta