Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Notícies 2026 Minut de silenci per l'accident a la zona de roques de l'Arrabassada

Minut de silenci per l'accident a la zona de roques de l'Arrabassada

Minut de silenci per l'accident a la zona de roques de l'Arrabassada

Minut de silenci  per l'accident a la zona de roques de l'Arrabassada Imatges del minut de silenci per les víctimes de l'Arrabassada.
21/06/2026

Aquest diumenge al migida, a les portes del Palau Municipal, a la plaça de la Font, s'hi ha fet un minut de silenci com a senyal de dol pel greu accident que van patir un grup de menors, mentre es banyaven, divendres,  a la zona de roques de l'Arrabassada, i pel qual van perdre la vida tres d'ells. Hi han assistit familiars de les víctimes així com el president de la Generalitat de Catalunya, Salvador Illa, i l'alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, a més de consellers de l'Ajuntament i nombroses autoritats. També hi han participat uns 300 tarragonins i tarragonines. Al finalitzar l'acte, el president de la Generalitat i l'alcalde han acompanyat a les famílies. 

El conseller de Medi Ambient Guillermo García de Castro "refermat el missatge de consol a les tres famílies de les víctimes i d'acompanyament en aquests moments de consternació". També ha llençat un missatge de precaució a la ciutadania "cal fer cas de les indicacions que fan des dels els serveis de socorrisme i de la Guàrdia Urbana. I recordar que a totes les zones de roques està prohibit el bany i també fer-hi salts", en aquest sentit també ha remarcat que des de l'Ajuntament "reforçarem tot allò que puguem millorar".