Tarragona es promociona a ARATUR amb estand propi
Tarragona s’ha promocionat aquest cap de setmana al 19è Saló Aragonès de Turisme (ARATUR). La ciutat ha estat present a la capital aragonesa amb estand propi com a reforç de la marca Tarragona i ho ha fet així per primer cop. L’any passat, la ciutat va estar present a la fira, però sota el paraigua de la marca Costa del Baix Gaià que aplega les destinacions d’Altafulla, Torredembarra, Creixell, Roda de Berà i la mateixa ciutat de Tarragona.
La consellera de Turisme i presidenta del patronat municipal, Montse Adan, present a la fira, ha explicat que “estem reforçant la marca Tarragona amb l’estratègia de marca pròpia en solitari”. I ha afegit que “fins ara participàvem en salons sota el nom de Costa del Baix Gaià però, aquest cop, a Aratur, hem volgut promocionar-nos amb un estand propi”.
L’objectiu principal d’enguany ha estat destacar el 25è aniversari de Tarragona com a ciutat Patrimoni de la Humanitat així com tota la programació preparada amb motiu d’aquesta efemèride. “Hem promocionat la ciutat, el patrimoni, la cultura, la gastronomia, les platges i tot el nostre potencial, però fomentant un turisme sostenible i responsable els 365 dies de l'any” ha explicat Adan.
A més de posar l'èmfasi al 25è aniversari de Tarragona com a ciutat Patrimoni Mundial pel seu conjunt arqueològic romà, també s’han promocionat les jornades de Tàrraco Viva. I tot plegat, explicant que Tarragona és a poc més d’una hora i mitja de Saragossa en AVE. Més de 15.200 persones han passat per aquest saló dedicat al turisme entre els dies 16 i 18 de maig.
L’Aragó és, juntament amb Madrid i el País Basc, un dels mercats emissors més estratègics per a la ciutat de Tarragona, especialment en l’àmbit del turisme de natura i d’escapada o city break. El certamen ARATUR és una fusió d’oci, gastronomia, cultura i turisme, que enguany presenta una àmplia gamma de nous destins, tan nacionals com internacionals.