Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PSC Notícies i mocions 2016 Setze immillorables companys de viatge

Setze immillorables companys de viatge

04/03/2016

Fa poc més d’una setmana vam celebrar per setena vegada una sessió de formació per a directors d’instal·lacions dels Jocs Mediterranis. Aquest cop va ser Valls, la capital de l’Alt Camp, el municipi amfitrió d’aquesta important jornada de treball, que de nou va comptar amb la participació de representants dels tots els 16 municipis i instal·lacions seu dels Jocs, i que va fer palès un cop més que la ciutat de Tarragona compta amb uns immillorables companys de viatge.

Aquestes sessions periòdiques es van iniciar el mes de gener de 2015 i tenen dos objectius principals. D’una banda, pretenen treballar braç a braç amb totes les seus dels Jocs des de molt abans de l’inici de les competicions, compartir coneixements i posar poc a poc en funcionament el gran engranatge col·laboratiu de què disposarem l’any 2017. En altres paraules, volem proporcionar eines i habilitats per aconseguir entre tots una gran gestió durant la important cita esportiva de 2017.

I d’altra banda, el segon propòsit d’aquestes sessions de formació és la voluntat que tenim de dotar el territori de tècnics esportius amb eines, experiències i habilitats més àmplies que puguin aplicar més enllà de la cita dels Jocs, i que deixin així un llegat de coneixement i logística esportiva a tot el nostre territori. Perquè com sempre hem defensat, els Jocs Mediterranis només els entenem com un projecte de ciutat, de territori i de país.

Seguint un ordre rotatori, Altafulla, Calafell, Constantí, el Morell, la Pobla de Mafumet, la Selva del Camp i Valls han estat els municipis que han acollit ja les sessions de formació per a responsables de seu. Des de l’Àrea d’Esports i Infraestructures dels Jocs ja s’està treballant en la planificació de la propera convocatòria al següent municipi, que estem segurs que serà un nou èxit de convocatòria i també d’avenços organitzatius.

No puc fer res més que agrair la implicació manifestada un cop més per tots els municipis i instal·lacions seu de Tarragona 2017. Junts continuem sumant, continuem creixent i continuem nodrint el gran llegat dels Jocs Mediterranis. Entre tots, seguim endavant!

Javier Villamayor

Conseller Comissionat dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017