Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Mandat 2019-2023 Notes de premsa El Mercat de Torreforta s’afegeix a les festes de Santa Tecla 2019

El Mercat de Torreforta s’afegeix a les festes de Santa Tecla 2019

12/09/2019

El Mercat de Torreforta serà l’escenari aquest divendres d’un dels actes del programa de festes de Santa Tecla 2019. L’exterior de l’edifici acollirà un berenar popular destinat a un públic familiar, amb coca i xocolata, ambientació dins i fora de l’edifici, la presència del Rei i la Reina de Carnaval i altres activitats per a nens i nenes.

El president d’Espimsa, Dídac Nadal, està convençut que “el mercat de Torreforta s’ha de convertir en un eix dinamitzador del barri, volem revitalitzar-ho aprofitar totes les seves possibilitats i fer que passin moltes coses al seu voltant”.

En aquest sentit, Nadal explica que “més enllà d’organitzar un acte pensant en els més petits i un públic molt familiar, l’acte d’aquest divendres suposa un punt d’inflexió simbòlic a partir del qual ha de començar una nova etapa al Mercat de Torreforta”.

Està previst que l’activitat al voltant del Mercat de Torreforta comenci a partir de les 17h, amb música ambient i jocs tradicionals a càrrec de l’Associació Medieval de Tarragona. Per la seva banda, els Diables Foc i Gresca de Torreforta posaran el ritme amb un taller de timbals per als nens i nenes.

A partir de les 18h començarà el repartiment de coca i xocolata. Per últim, el Rei i la Reina del Carnaval de Tarragona, de les comparses Sinhus Sport i Som i Serem Urban Style, clouran l’acte amb el seu esperit festiu inaugurant el marcador amb el compte enrere per al Carnaval de 2020, amb un plafó que quedarà instal·lat a l’exterior de l’edifici.

Tarragona, 12 de setembre de 2019