Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies i mocions 2014 Moció per demanar al Sr. Jordi Pujol i Soley que retorni la Medalla d'Or de la Ciutat

El Consell Plenari li va atorgar l'any 2003.
18/09/2014

En sessió extraordinària del Consell Plenari que tingué lloc el dia 24 de novembre de 2003, es va acordar concedir la Medalla d'Or de la Ciutat de Tarragona al que va ser Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, Jordi Pujol i Soley.

No obstant els mèrits que es van tenir en compte per atorgar aquesta distinció, el Sr. Pujol i Soley va emetre el passat 25 de juliol de 2014 un comunicat en el qual manifestava públicament que havia mantingut, "al llarg de més de trena anys de vigència de l'actual sistema tributari", uns diners ocults i sense regularitzar, provinents d'una herència familiar, en paradisos fiscals.

És per aquest motiu que el Grup Municipal PPC presenta aquesta moció al Plenari: exigir al Sr. Jordi Pujol i Soley tornar la Medalla d'Or de la Ciutat de Tarragona i retirar qualsevol altra distinció i reconeixement de tota mena que la Ciutat de Tarragona l'hagi atorgat al llarg de la seva trajectòria política.

Es pot accedir al text íntegre de la moció en aquest enllaç.