Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Ballesteros enviarà una carta al conseller Espadaler en protesta per l'actitud dels Mossos en acabar el partit Llagostera-Nàstic

L'alcalde assegura que la policia hauria hagut de temperar els ànims en lloc de reaccionar tard –quan ja s’estaven produint les agressions entre aficionats– i amb una violència gratuïta.
23/06/2014

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, enviarà una carta al conseller d’Interior, Ramon Espadaler, en protesta pels incidents viscuts al finalitzar el partit que va enfrontar el Llagostera amb el Gimnàstic de Tarragona per l’ascens a Segona Divisió A.

L’alcalde vol posar de manifest el seu enuig per “l’actitud demostrada pels Mossos d’Esquadra que van actuar tard i malament agredint aficionats del Nàstic. Aquesta no és l’actitud que se suposa que ha de demostrar la policia, que hagués hagut de temperar els ànims en lloc de reaccionar tard –quan ja s’estaven produint les agressions entre aficionats– i amb una violència gratuïta”.

Per aquest motiu, l’alcalde exigirà al conseller Espadaler responsabilitats per tots aquests fets.