Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Comunicat de govern

Comunicat de govern

12/05/2016

Arran de les darreres informacions aparegudes en els mitjans de comunicació sobre el cas Inipro, el govern municipal vol reiterar:

"El respecte absolut a la justícia i la plena col·laboració de l'Ajuntament a la tasca que està realitzant el jutjat."

"En aquest sentit, volem recordar que el cas es troba sota secret de sumari i el govern no entrarà en valoracions, ni comentaris sobre el procés o les informacions no oficials que puguin estar apareixent."

"El govern està a disposició dels requeriments fixats pel jutjat que s'encarrega del cas i ha donat, políticament, totes les explicacions i la informació de què disposa."