Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Comunicat de premsa

Comunicat de premsa

23/08/2016

En resposta a la carta oberta dirigida a l'Ajuntament "Respecta'm, respecteu-nos!" que heu rebut alguns mitjans, l'equip de govern manifesta:

"Lamentem els fets ocorreguts i des de l'Ajuntament animem a què, davant d'aquestes situacions d'assetjament, es presenti una denúncia a través dels mecanismes oficials establerts per poder actuar amb celeritat. Precisament la campanya Respecta'm, impulsada des de l'Ajuntament, va encaminada a conscienciar la societat per evitar que es produeixin aquestes conductes, perquè cal que col·lectivament reconeguem aquest tipus d'actituds assetjadores i les condemnem. Per tot plegat, com a Equip de Govern defensem que és important denunciar i sancionar aquestes conductes sexistes".