Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 L'Ajuntament mostra el rebuig a l'atemptat terrorista d'Istanbul

L'Ajuntament mostra el rebuig a l'atemptat terrorista d'Istanbul

S'ha fet un minut de silenci a la porta del Palau Municipal per expressar el condol
29/06/2016

L'Ajuntament de Tarragona s'ha sumat a la crida de les entitats municipalistes, la FMC i l’ACM, i avui a les 12 h a la porta del Palau municipal ha fet un minut de silenci per expressar el seu condol per l’atemptat suïcida que ha causat 36 morts a l’aeroport d’Istanbul.

Minut de silenci per Istambul.

Ahir, 28 de juny, com a mínim 36 persones van morir i més de 140 van resultar ferides en un atemptat perpetrat per tres terroristes suïcides a l’aeroport Atatürk d’Istanbul, l’Ajuntament vol mostrar el seu rebuig a aquest acte i expressar el seu condol.