Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Visita del President de la Generalitat a l'Ajuntament de Tarragona

Visita del President de la Generalitat a l'Ajuntament de Tarragona

Visita del President de la Generalitat a l'Ajuntament de Tarragona Foto oficial de Carles Puigdemont
05/05/2016

El president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, farà una visita institucional demà 6 de maig a l'Ajuntament de Tarragona on serà rebut per l'alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, i els consellers municipals.

A les 17.30 hores, el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, arribarà a la porta de l'Ajuntament on serà rebut per l'alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, i saludarà a la corporació. A continuació, es traslladaran al saló de Sessions on l'alcalde li donarà la benvinguda i el president signarà al llibre d'Honor. L'acte finalitzarà amb unes breus paraules del president de la Generalitat.