Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 El Consell Plenari es reunirà dilluns 26 de febrer

El Consell Plenari es reunirà dilluns 26 de febrer

La sessió ordinària començarà a les 9 h
El Consell Plenari es reunirà dilluns 26 de febrer Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
23/02/2018

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia del Consell Plenari que tindrà lloc el proper 26 de febrer a les 9 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades

1. Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA de suport a la Llei de l’Habitatge de la PAH.

2. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP amb l’Assemblea feminista Cau de Llunes (AFRT) per a la implantació de la “parada intermèdia”.

3. Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT per destinar un pla d’ocupació per a persones aturades a dignificar els locals municipals cedits a entitats.

4. Moció presentada pel Grup Municipal de C’s per l’equiparació salarial de les forces i cossos de seguretat de l’Estat amb les policies autonòmiques.

5. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per recuperar el poder adquisitiu del sistema públic de pensions.

6. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per establir un sistema públic de pensions amb major capacitat de redistribució i reducció de les desigualtats.

7. Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA per a la garantia desuficiència de la revalorització de les pensions per a l’any 2018.

8. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en suport a Rojava i Al Cantó Kurd d’Efrîn i en defensa de la pau a Orient Mitjà.

9. Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT perquè el Passeig marítim Rafael Casanova compti amb un circuit inclusiu.

10. Moció presentada pel Grup Municipal de C’s per al foment de la lectura i trobades amb autors.

11. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC perquè l’Ajuntament de Tarragona anul·li els expedients de depuració incoats als treballadors municipals sota la repressió franquista.

12. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per donar suport a la vaga feminista del proper 8 de març.

13. Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA en suport a la vaga del 8 de març, pels drets de les dones.

14. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en suport i adhesió a la vaga feminista convocada pel 8 de març de 2018.

15. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per al trasllat dels presos polítics a Catalunya i la seva excarceració.

16. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP i el col.lectiu Cau de Llunes-AFRT per a la impartició de tallers gratuïts d’autodefensa feminista.

17. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per lluitar contra la bretxa salarial i incrementar les polítiques d’igualtat entre homes i dones a l’Ajuntament de Tarragona, les empreses municipals i les empreses proveïdores, concessionàries i contractades.

18. Moció presentada pels Grups Municipals d’ICV-EUiA, la CUP i ERC-MESMDC, en suport del menor Tarragoní ferit a la vaga general de 2012, elaborada per la Sra. Lorda Marauri González.