Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 Acte de la Festivitat de la Guàrdia Urbana

Acte de la Festivitat de la Guàrdia Urbana

Serà demà dimecres, 11 de desembre
10/12/2019

El Teatre Tarragona acollirà aquest dimecres, 11 de desembre, des de les 12 h, l'acte de la Festivitat de la Guàrdia Urbana, en què es lliuraran als agents diferents medalles per la permanència en el servei o al mèrit professional i diferents felicitacions per actuacions policials meritòries. També es lliuraran distincions a membres d’altres cossos policials i d'altres institucions que han col·laborat en la seguretat de la ciutat.

Durant l'acte intervindran l'alcalde de Tarragona, Pau Ricomà; el tinent d'alcalde de Seguretat Ciutadana, Manel Castaño, i l'intendent major de la Guàrdia Urbana, Enrique Fernández Ferreira.