Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 Lliurament del Diploma de Fill Adoptiu de la Ciutat de Tarragona a títol pòstum a Joaquín Cabezas

Tindrà lloc demà, a les 19 h, al Saló de Plens de l’Ajuntament de Tarragona
Lliurament del Diploma de Fill Adoptiu de la Ciutat de Tarragona a títol pòstum a Joaquín Cabezas Joaquín Cabezas. Foto: Rubén Perdomo
29/10/2019

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, farà demà, a les 19 h, al Saló de Plens de l’Ajuntament de Tarragona, el lliurament del Diploma de Fill Adoptiu de la Ciutat de Tarragona a títol pòstum a Joaquín Cabezas Rectoret, que va ser soci fundador de l’Agrupació Fotogràfica de Tarragona.

L’acte s’iniciarà amb unes paraules de l’alcalde, que glossarà la trajectòria de l’homenatjat. A continuació, l’actual president de l’Agrupació Fotogràfica de Tarragona, Francesc Sech, pronunciarà unes paraules. En nom de la família rebrà el guardó Olga Cabezas, que també farà un parlament d’agraïment.

Finalment, tancarà l’acte l’alcalde de Tarragona.