Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 Pau Ricomà és el nou alcalde de Tarragona

Pau Ricomà és el nou alcalde de Tarragona

A partir d'avui comencen a treballar els nou regidors que formen el recent creat equip de govern
15/06/2019

Aquest dissabte al migdia s'ha celebrat la sessió del consell plenari de constitució de la nova corporació municipal, en què s'ha format el nou govern municipal després de l'acord entre els consellers electes d'Esquerra Tarragona i els d'En Comú Podem Tarragona i els vots a favor de Partit Demòcrata Tarragona i la CUP Tarragona.

A partir d'ara, comencen a treballar els nou regidors que formen el recent creat equip de govern.

> Podeu veure la sessió íntegra del consell plenari al canal de Youtube de l'Ajuntament.