Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2021 L'Ajuntament de Tarragona expressa el seu condol per la mort de Francesc Garcia

L'Ajuntament de Tarragona expressa el seu condol per la mort de Francesc Garcia

La seva tasca li va valer el reconeixement de Tecler i, especialment, el de Perpetuador de les Festes l'any 2005.
L'Ajuntament de Tarragona expressa el seu condol per la mort de Francesc Garcia Imatge de Francesc Garcia (Cedida pel Ball de Bastons de Tarragona)
03/02/2021

L'Ajuntament de Tarragona lamenta la mort de Francesc Garcia, persona molt implicada en les festes i el teixit associatiu de la ciutat.

Flabiolaire i bastoner durant molts anys, va formar part del Ball de Bastons de Tarragona, entitat que va arribar a presidir. La seva tasca li va valer el reconeixement de Tecler i, especialment, el de Perpetuador de les Festes (2005).

Com a músic, va acompanyar diferents colles castelleres de la ciutat i del territori i va ser uns dels impulsors de la formació Món Camp Tarragoní. L'Ajuntament de Tarragona expressa el seu condol a la família per aquesta pèrdua.