Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2022 Acords adoptats al Consell Plenari del 28 de març de 2022

Acords adoptats al Consell Plenari del 28 de març de 2022

Resultat de les votacions
10/05/2022

El passat 28 de març de 2022 va tenir lloc una sessió extraordinària del Consell Plenari.

A continuació s'especifiquen els resultats de les votacions dels punts de l'ordre del dia i de les mocions presentades:

1.1.1. Aprovar inicialment el 18è expedient modificatiu de crèdits del pressupost municipal prorrogat al 2022 (Crèdit extraordinari, suplements i baixes per anul·lació), que ha estat objecte d’esmena.(Exp. 2022/19/G605).

• Votació esmena presentada pels consellers Orts i Calderón:
    • Es rebutja per 13 vots a favor (consellers no adscrits Calderón i Orts, PP, C's i PSC), 13 vots en contra (conseller no adscrit Pinedo, CUP, JXTGNA i ERC-MES-MDC) i 1 abstenció (ECP). El Secretari General manifesta que en persistir l'empat en la votació decideix el vot de qualitat de l'alcalde. L'alcalde declina recórrer al vot de qualitat i l’esmena no s'aprova.
  • Votació esmena presentada pel PSC:
  • Votació esmena presentada pels consellers Orts i Sr. Calderón:
    • Es rebutja per 2 vots a favor (consellers no adscrits Calderón i Orts), 21 vots en contra (CUP, ECP, JXTGNA, ERC-MES-MDC i PSC) i 4 abstencions (PP i C's).
  • Votació contingut:
    • 1a votació. Es produeix un empat: 13 vots a favor (conseller no adscrit Pinedo, CUP, JXTGNA i ERC-MES-MDC), 13 vots en contra (consellers no adscrits Calderón i Orts, PP, C's i PSC) i 1 abstenció (ECP).
    • 2a votació. S'aprova per 14 vots a favor (conseller no adscrit Pinedo, CUP, ECP, JXTGNA i ERC-MES-MDC) i 13 vots en contra (consellers no adscrits Calderón i Orts, PP, C's i PSC).