Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2022 Pere Aragonès assegura que "Catalunya compta amb Tarragona per assolir un país més just, pròsper i lliure"

El president de la Generalitat ha realitzat aquest divendres una visita institucional a l'Ajuntament, on ha signat el Llibre d'Honor de la ciutat
Pere Aragonès assegura que "Catalunya compta amb Tarragona per assolir un país més just, pròsper i lliure" Foto: Tjerk van der Meulen.
25/03/2022

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, ha rebut aquest matí al president de la Generalitat, Pere Aragonès, en visita oficial a Tarragona. Després de saludar als membres de la corporació municipal, el president del Govern ha signat l Llibre d’Honor de la ciutat. L’alcalde Ricomà ha manifestat que “ens caldrà treballar colze a colze per afrontar tots els reptes que se’ns presenten”.

El president Aragonès ha constatat “el dinamisme, el compromís social i la capitalitat cultural de la ciutat”. I ha afegit: “Tarragona s’inspira en els valors de llibertat, la justícia i la fraternitat per afrontar els reptes de futur. Catalunya compta amb Tarragona per assolir un país més just, pròsper i lliure”.