Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2023 L'alcalde i el delegat del Govern a Catalunya anuncien l'activació imminent de la comissió mixta per a la Biblioteca Provincial

Viñuales ha assenyalat també com a proritària l’acceleració de la cessió de la N-340 per unir Centre i Llevant
L'alcalde i el delegat del Govern a Catalunya anuncien l'activació imminent de la comissió mixta per a la Biblioteca Provincial Foto: Tjerk van der Meulen.
19/06/2023

El delegat del Govern d’Espanya a Catalunya, Carlos Prieto, ha visitat aquest migdia l’Ajuntament de Tarragona, on l’ha rebut el nou alcalde de la ciutat, Rubén Viñuales.

En la compareixença posterior conjunta, l’alcalde Viñuales ha anunciat l’activació “imminent” de la comissió mixta que ha de treballar per fer realitat el projecte de Biblioteca Provincial, que, segons ha manifestat, el govern municipal aposta perquè s’ubiqui preferentment a la Tabacalera.

Viñuales ha assenyalat que Tarragona compta amb “tot el suport del Govern d’Espanya” en projectes que estan sobre la taula i que compten amb el finançament de l’Estat, com la Necròpolis i la cessió de la N-340 per unir el centre amb Llevant. En aquest sentit, l’alcalde ha anunciat que dijous rebrà la visita de la ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, per tractar aquests i altres temes.

Per la seva banda, el delegat del Govern d’Espanya a Catalunya, Carlos Prieto, ha volgut expresar “la predisposició del Govern d’Espanya per impulsar els projectes per al desenvolupament de Tarragona” i ha destacat les inversions en aquests projectes. “Ens posem a disposició de l’alcalde de forma lleial i col·laborativa” ha finalitzat.