Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2023 Sessió ordinària del Consell Plenari del divendres 15 de setembre de 2023

Sessió ordinària del Consell Plenari del divendres 15 de setembre de 2023

Tindrà lloc a partir de les 9 h a la sala d'actes del Palau Municipal
Sessió ordinària del Consell Plenari del divendres 15 de setembre de 2023 Fabián Acideres
14/09/2023

Ja es pot consultar l'ordre del dia del Consell Plenari ordinari (PDF) que tindrà lloc el divendres 15 de setembre, aproximadament les 9.30 h, a la sala d'actes del Palau Municipal.

Abans, a les 9 h, tindrà lloc un Consell Plenari extraordinari amb motiu de la presa de possessió del Sr. Carles Farré Brull com a conseller municipal de l’Ajuntament de Tarragona.

Després d'aquest plenari extraordinari tindran lloc les sessions extraordinàries de les juntes generals de les empreses municipals: Empresa Municipal de Mitjans de ComunicacióEmpresa Municipal de Desenvolupament EconòmicServei Municipal de l'Habitatge i Actuacions UrbanesEmpresa Municipal de Transports Públics i Empresa Municipal Mercats de Tarragona.

Podreu seguir el Plenari a:

• Tarragona Ràdio (96.7 FM i per Internet).
  • A Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions