Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2023 Sessió ordinària del Consell Plenari del divendres 17 de març de 2023

Sessió ordinària del Consell Plenari del divendres 17 de març de 2023

Tindrà lloc a la Sala Genius del Palau de Congressos a partir de les 9.15 h
Sessió ordinària del Consell Plenari del divendres 17 de març de 2023 Imatge d'arxiu d'un plenari al Palau de Congressos. Foto: Tjerk van der Meulen.
14/03/2023

Ja es pot consultar l'ordre del dia del Consell Plenari ordinari (PDF) que tindrà lloc el divendres 17 de març, a les 9.15 h, a la Sala Genius del Palau Firal i de Congressos.

Consulteu el text íntegre dels punts 33 i 34 de l'ordre del dia, moció presentada pel Grup Municipal ECP amb motiu del 8M, dia internacional de les dones i moció presentada pel Grup Municipal ECP per portar a terme i donar continuïtat als projectes de la Conselleria de Benestar Animal (PDF).

Prèviament, a partir de les 9 h, tindran lloc les sessions extraordinàries de les juntes generals de les empreses municipals. A la Seu Electrònica també es pot consultar, en format PDF, les ordres del dia de les sessions: Empresa Municipal de Mitjans de Comunicació de TarragonaEmpresa Municipal de Desenvolupament Econòmic de TarragonaEmpresa Municipal de Transports Públics de TarragonaServei Municipal de l'Habitatge i Actuacions Urbanes i Empresa de Serveis i Promocions d’Iniciatives Municipals.

Podreu seguir el plenari a:

• Tarragona Ràdio (96.7 FM i per Internet).
  • A Twitter amb l'etiqueta #pletgn.