Esteu aquí: Inici Patrimoni Tarraco25 Produccions Tarraco25 Romans al teu barri

Romans al teu barri

En col·laboració amb la Xarxa Municipal de Centres Cívics, els grups de Recreació Històrica, historiadors i empreses de dinamització del patrimoni històric us presentem una campanya d’activitats de divulgació de la cultura i la vida de l’antiga Roma en tots els centres cívics de la ciutat.

Legionaris, gladiadors, senadors, ciutadans, plebs...vindran al teu barri per conèixer de primera ma com podria haver estat la vida en una ciutat romana. Les ciutats romanes com Tarraco tenien barris i associacions de veïns? Menjaven com nosaltres? El circ i l’amfiteatre era semblant als nostres espectacles esportius actuals? Quina diferència hi havia entre dones i homes? Tenien festes populars?

Conferències

Tarraco, la ciutat romana
La vida en un carrer de Roma

Documentals

L’antiga Roma a través d’una selecció de documentals.

Recreacions, tallers familiars, etc.

Legionaris, gladiadors, rics patricis, esclaus, plebs...
A través de comentaris i demostracions coneixeràs alguns dels personatges que habitaven una ciutat com l’antiga Tarraco.

Llocs: Centre Cívic de Bonavista, Centre Cívic de Torreforta, Centre Cívic de Sant Salvador, Centre Cívic de Sant Pere i Sant Pau, Centre Cívic de Llevant.

Dates: setembre-octubre. Activitats gratuïtes.


Ho organitza: Àrea de Patrimoni Històric (comissió Tarraco25) , Xarxa Centres Cívics de Tarragona

Segells de reconeixement d'administració oberta