Esmorzar popular, recital de poemes per estudiants de Lletres de la URV i lectura del manifest en suport de la llengua catalana a càrrec de Laia Ventura
Lletrafest URV i Correllengua Agermanat
Després de l'acollida ahir de les dues flames del Correllengua Agermanat a la plaça Verdaguer, avui dia de Sant Jordi, la comitiva d'esportistes amb la Flama, ja unificada, surt cap a Cambrils en direcció sud cap al País Valencià.
En el marc de la festa Lletrafest de la Universitat, després d'un esmorzar popular i de la benvinguda, hi haurà recitació de poemes i l'estudiant Laia Ventura llegirà el manifest en suport de la llengua catalana. A continuació la Flama sortirà en direcció a Cambrils.
El Correllengua recorre més de 1.000 quilòmetres des de Prada de Conflent, a la Catalunya Nord, Catalunya, País Valencià i Illes Balears fins a l'Alguer, a Sardenya, del 19 d'abril al 5 de maig, en suport a la llengua. En diverses ciutats i pobles s'organitzen activitats per acompanyar i rebre els esportistes.
Espai: Plaça de la Concòrdia, Campus Catalunya de la URV