Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies, mocions i articles 2019-2023 Comunicat de premsa del Grup Municipal del PP arran de la penjada d'una gran estelada amb el text "República Catalana" al Balcó del Mediterrani

01/07/2019

COMUNICAT DE PREMSA

Arran de la penjada d’una gran estelada amb el text “República Catalana” ahir a la tarda al Balcó Mediterrani, el portaveu del Partit Popular de Tarragona, José Luis Martín, vol manifestar que:

“Esperem que aquest acte vandàlic sigui condemnat al més aviat possible pel nou alcalde Ricomà i pels seus  socis de govern d’En Comú Podem. L’equip de govern ha de vetllar per la cura del nostre patrimoni i del nostre espai públic, i també per la imatge que donem al món. El Balcó Mediterrani no només forma part de l’espai públic; es tracta d’un dels indrets més estimats per tots els tarragonins, bona part dels quals s’han sentit ofesos i expulsats de la seva pròpia ciutat amb aquesta lamentable acció.

L’ alcalde té una bona oportunitat per demostrar que, com va prometre al seu discurs d’investidura, volia governar per a tots els tarragonins, i no només per a una part. Hem de ser conscients del risc que, pel sector turístic, suposa donar suport -des de la pròpia alcaldia- a aquest tipus d’actes. Imatges com la d’ahir a la tarda poden fer que els nostres visitants tinguin una percepció altament negativa, polititzada i sectària de la destinació que han escollit per gaudir les seves vacances. Percepció que, a més, no es correspon amb la realitat de la nostra meravellosa ciutat: Tarragona és una ciutat no independentista, oberta i hospitalària”.

El portaveu popular s’ha referit també a la penjada de llaços grocs a la Muralla de Tarragona durant l’estiu passat, que ell mateix va condemnar i va fer retirar com a responsable de l’àrea d’Espais Públics: “Amb el PP al govern de la ciutat això no hauria passat. Com a Primer Tinent d’Alcalde vaig fer retirar plàstics que estaven embrutant un dels nostres monuments Patrimoni Mundial de la Humanitat.”

José Luis Martín García

Portaveu del Partit Popular de Tarragona