Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Fitxers Altres Mocions presentades al ple 2014 CiU presenta una moció per fer complir les mocions

CiU presenta una moció per fer complir les mocions

El grup municipal CiU proposa que el ple acordi demanar un informe sobre el compliment de les mocions aprovades durant la legislatura i són competència municipal i que després s'inicïin els tramits per complir-les.
23/10/2014

S'han celebrat durant aquesta legislatura i des del mes de setembre del 2009 un gran nombre de plenaris entre ordinaris i extraordinaris. Com a mínim un al mes. En cadascun d'ells, excepte els extraordinaris, els grups municipals han presentat mocions. Mocions que han estat força heterogènies ja que aquest plenari té a bé debatre sobre una enorme diversitat de temes. Sens dubte, però, i als efectes d'aquesta moció, el meu grup municipal ha volgut concentrar-se en les mocions presentades per aquest grup i que -tot i ser aprovades per aquest plenari- dormen el son dels justos.

Podeu llegir aquí el text complet de la moció (PDF).