Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Fitxers Altres Mocions presentades al ple 2014 Moció per instar la consellera de Cultura a conservar i museïtzar els Gegants Moros Antics

El Grup Municipal de CiU demana al Plenari de divendres 19 de setembre de 2014 una urgent restauració i conservació dels gegants.
20/06/2019

Els dos exemplars de gegants necessiten una restauració i conservació urgent. En aquests moments es troben dipositats a la Casa de la Festa sense que s'hagin pres cap mena de mesures per tal que es conservin i protegeixin.

Per aquest motiu CIU proposa instar els responsables de Cultura a iniciar, tan aviat com sigui possible, el projecte de museïtzació dels nostres Gegants Moros Antics.

Es pot accedir al text íntegre de la moció en aquest enllaç.