Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Fitxers Altres Mocions presentades al ple 2014 Moció de suport del món local a la convocatòria de consulta sobre el futur polític de Catalunya del 9 de novembre de 2014

El Ple de l'Ajuntament ha aprovat la moció presentada conjuntament amb el grup municipal d'ICV-EUiA.
26/09/2014

El Ple de l'Ajuntament de Tarragona ha aprovat, en sessió extraordinària avui 26 de setembre, la moció presentada conjuntament amb el grup municipal d'ICV-EUiA de suport a la consulta del 9N.

Es tracta de la mateixa moció que han aprovat una àmplia majoria d'ajuntaments catalans i que dóna suport a la convocatòria de la consulta del 9 de novembre de 2014 per decidir lliurement el futur de Catalunya dins l'exercici dels nostres drets democràtics. Amb aquesta moció, l'Ajuntament de Tarragona pren el compromís amb la realització de la consulta, facilitant tots els recursos i les eines necessàries per fer-la possible, fent una crida a la participació.

Llegiu aquí el text complet (PDF).