Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 Abelló: “El pacte Ballesteros-PP només ha servit per fer el ridícul”

Abelló: “El pacte Ballesteros-PP només ha servit per fer el ridícul”

CDC diu que si l’Estat no fa la transferència dels 12 milions en quinze dies, Tarragona ha de renunciar als Jocs
07/11/2016

Després que diversos mitjans de comunicació hagin confirmat aquest divendres l’ajornament d’un any dels Jocs Mediterranis,  el Portaveu del Grup Municipal de CDC a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha manifestat que si la notícies són verídiques “és evident que el pacte Ballesteros-PP només ha servit perquè Tarragona faci el ridícul tant a nivell de país com a nivell internacional”. “La mala gestió del PSC i el boicot del PP han portat els Jocs al precipici”, ha assenyalat.

Abelló ha qualificat la notícia de “lamentable” i ha recordat que des del Grup Municipal de CDC sempre s’ha donat suport als Jocs Mediterranis “perquè consideràvem que seria positiu per la ciutat de Tarragona”. En aquest sentit, Abelló ha assenyalat que finalment s’ha acabat confirmant el perill que CDC ja alertava el febrer del 2015 i que va ser qualificat “d’ocurrència” pel senyor Ballesteros.

Els 12 milions d’euros en quinze dies o renunciem als Jocs

El Portaveu de CDC ha manifestat que si l’Estat espanyol no fa la transferència dels 12 milions d’euros en quinze dies, Tarragona ha de renunciar als Jocs. “Si els diners compromesos per l’executiu espanyol liderat pel PP no arriben, no tindrem Jocs ni el 2017 ni el 2018”, ha assenyalat Abelló, que ha afegit que “ja és més que evident que al PP, amb Alejandro Fernández al capdavant, no li importen els Jocs i molt menys Tarragona”.

Tarragona, 4 de novembre  de 2016