Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 Abelló: “Fa cinc anys que escoltem la mateixa música”

Abelló: “Fa cinc anys que escoltem la mateixa música”

10/11/2016

Després d’escoltar les declaracions del senyor Josep Fèlix Ballesteros referents a la reunió celebrada aquest dijous al matí amb el Ministre d’Esports, Iñigo Méndez de Vigo, el Portaveu del Grup Municipal de CDC a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha manifestat que “fa cinc anys que escoltem la mateixa música”.

“Fa massa temps que sentim les paraules compromís i diàleg, una melodia que ens ha portat al ridícul, ajornant per primera vegada a la història uns Jocs Mediterranis”, ha assenyalat Abelló, que reconeix que encara està sorprès per la “total absència d’autocrítica per part del senyor Ballesteros”. “Esperem que no torni a ensopegar amb la mateixa pedra”, ha dit el Portaveu de CDC, que considera “imprescindible” que l’equip de govern (PSC-PP) comenci a treballar de forma eficaç i centri els seus esforços en aconseguir els patrocinis necessaris.

Abelló ha recordat que el PP va ser l’únic grup que el passat octubre va votar en contra de la proposició no de llei presentada pel PDECAT per instar al govern espanyol a fer una aportació de 12 milions d’euros per als Jocs del Mediterrani del 2017. “No podem permetre que la mala gestió del PSC i el boicot del PP tornin a malmetre la imatge de la ciutat de Tarragona”, ha conclòs el Portaveu de CDC.

Tarragona, 10 de novembre de 2016