Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 Albert Abelló: “El bonisme de Ballesteros ja no cola”

Albert Abelló: “El bonisme de Ballesteros ja no cola”

El Grup Municipal de CiU ha fet aquest dijous balanç del primer any de legislatura a l’Ajuntament de Tarragona
24/06/2016

El Portaveu del Grup Municipal de CiU a l’Ajuntament de Tarragona, ha manifestat aquest dijous que, després d’aquest primer any de legislatura a l’Ajuntament de Tarragona està clar que “el bonisme de Ballesteros ja no cola”. Abelló ha fet aquestes declaracions en el marc del balanç d’aquest primer any, uns primers dotze mesos en els quals “s’ha tornat a evidenciar la ineficàcia i la incapacitat de prendre decisions, superar obstacles i tirar la ciutat endavant per part de l’equip de govern”. “Desitjaríem que no fos així, però la ciutat continua igual que fa 365 dies: paralitzada”, ha assenyalat el Portaveu de CiU, que ha recordat que tots els projectes pendents (Banc d’Espanya, Savinosa, pàrquing Jaume I, Mercat Central, Tabacalera....) continuen estancats. “Ha estat un altre any perdut per Tarragona i pels seus ciutadans”, ha lamentat Abelló.

“Sabíem que la gestió de l’equip de govern no era bona, però un cop hem entrat a formar part de l’Ajuntament hem observat que la situació és molt pitjor del que ens pensàvem”, ha explicat el Portaveu de CiU, que ha recordat que la legislatura va començar amb un govern en minoria que s’ha acabat convertint en “un club d’amics format per PSC, PP i un regidor no adscrit”.

“Tenim un govern amb unes capacitats molt limitades per tirar endavant la ciutat i el gran exemple d’aquesta incapacitat són els Jocs Mediterranis 2017”, ha assenyalat Abelló, que ha recordat que ara fa poc més d’un any, el febrer de 2015, des de CiU vam alertar dels perills que corria la celebració d’aquest esdeveniment esportiu. “Llavors, el senyor Ballesteros va qualificar la nostra alerta d’ocurrència i ara, un any després, no ha tingut més remei que donar-nos la raó”, ha destacat el Portaveu de CiU.

D’altra banda, Abelló ha valorat “positivament” la feina realitzada durant aquest primer any des del Grup Municipal de CiU. “Hem aconseguit aprovar un gran nombre de mocions en relació a la reactivació econòmica, el foment del comerç, la millora de la qualitat de vida dels ciutadans de Tarragona i el impuls a la participació ciutadana”, ha assenyalat Abelló que, tot i això, ha lamentat que tot i ser aprovades “cap d’aquestes mocions, avui dia, s’hagi portat a terme”.

El Portaveu de CiU també ha apuntat que el Grup Municipal s’ha reunit amb nombrosos col·lectius (associacions de veïns, entitats culturals, socials, esportives, econòmiques...) i ha traslladat les seves inquietuds i problemàtiques a l’equip de govern. “Parlem de petites actuacions en relació a temes de mobilitat, neteja, manteniment... I moltes d’elles s’han solucionat”, a manifestat Abelló que ha conclòs que el Grup Municipal de CiU seguirà en aquesta línia, “treballant per defensar els interessos Tarragona i dels seus ciutadans”.

Tarragona, 9 de juny de 2016