Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 Albert Abelló: “L’afany recaptatori de l’equip de govern no té límit”

Albert Abelló: “L’afany recaptatori de l’equip de govern no té límit”

CiU exigeix a l’equip de govern que creï una targeta perquè els professionals d’atenció domiciliària no hagin de pagar la zona blava
24/06/2016

El Portaveu del Grup Municipal de CiU de l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha explicat aquest dilluns que desconeixia que els metges i infermers d’atenció domicilià hagin de pagar per aparcar a les zones d’estacionament regulat durant la seva jornada laboral i ha qualificat la situació “d’esperpèntica”. “L’afany recaptatori de l’equip de govern no té límit”, ha manifestat Abelló, que ha assenyalat que la petició d’aquests professionals “no és cap privilegi, sinó que es tracta de poder atendre a persones amb la menor brevetat possible”.

En aquest sentit, el portaveu de CiU ha exigit a l’equip de govern que creï una targeta per aquest col·lectiu de professionals per tal que quan es desplacin als domicilis dels pacients no hagin de pagar per aparcar en cap de les zones d’estacionament regulat, ni les blaves, ni les verdes ni les taronges.

“El primer any del seu mandat, el senyor Ballesteros va prometre eliminar 500 zones blaves”, ha recordat Abelló, que ha assenyalat que “no només no les va eliminar, sinó que les ha més que triplicat i fins i tot els professionals que salven vides les han de pagar”.

“Una vegada més, les ciutats del nostre costat ens demostren que en la qüestió d’aparcaments l’equip de govern de Tarragona encara ha d’aprendre molt”, ha lamentat el Portaveu de CiU.

Tarragona, 20 de juny de 2016