Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 CDC denuncia que l’únic ascensor de l’antiga Facultat de Lletres continua sense funcionar

Fa més de nou mesos que està fora de servei, impedint l’accés a les persones amb mobilitat reduïda
CDC denuncia que l’únic ascensor de l’antiga Facultat de Lletres continua sense funcionar L’ascensor avariat de l’antiga Facultat de Lletres
14/09/2016

El Portaveu del Grup Municipal de CDC, Albert Abelló, ha tornat a exigir aquest dimecres a l’equip de govern (PSC-PP) que repari o substitueixi l’únic ascensor de l’antiga Facultat de Lletres que fa més de nou mesos que no funciona. CDC ja va denunciar aquesta problemàtica el passat mes de juny i lamenta que encara no s’hi hagi posat solució. “És inadmissible que les persones amb dificultats de mobilitat no puguin accedir als serveis de l’Ajuntament per una avaria detectada fa gairebé un any”, ha manifestat Abelló.

Les oficines d’atenció al públic de l’Ajuntament s’ubiquen al primer i segon pis de l’edifici de l’antiga Facultat de Lletres ubicada a la plaça Imperial Tàrraco i només s’hi pot accedir pujant escales. “Es tracta de serveis municipals com el de la Gent Gran activa o d’altres adreçats precisament a persones amb mobilitat reduïda”, ha apuntat el Portaveu de CDC, que ha assenyalat que  “s’està infringint la llei d’accessibilitat 13/2014, del 30 d'octubre, que en el seu article 25 disposa que les administracions responsables dels edificis d’ús públic han de mantenir en correcte estat els elements que en garanteixen l’accessibilitat”.

“Es torna a evidenciar la falta de compromís de l’equip de govern envers les persones de mobilitat reduïda”, ha assenyalat Abelló, que ha  recordat que l’Ajuntament de Tarragona fa més de 24 anys que hauria de tenir redactat el Pla d’Accessibilitat. “És incomprensible que l’únic ascensor d’un edifici públic porti més de nou mesos sense servei, és una qüestió de voluntat política”, ha conclòs el Portaveu de CDC.

Tarragona, 14 de setembre de 2016