Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 CDC exigeix més control, seguretat i serveis al mercat de Bonavista

CDC exigeix més control, seguretat i serveis al mercat de Bonavista

Abelló: “Fa un any que es va aprovar una moció del PP per millorar aquest mercat i ara que estan a l’equip de govern se n’han oblidat”
CDC exigeix més control, seguretat i serveis al mercat de Bonavista Imatge d'arxiu del Mercat de Bonavista
03/10/2016

El Portaveu del Grup Municipal de CDC a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha exigit aquest dilluns a l’equip de govern (PSC-PP) la millora del mercat de marxants de Bonavista. “Parlem del segon mercat a l’aire lliure més gran d’Europa i la inacció de l’equip de govern ha provocat que es degradi fins a l’extrem”, ha manifestat Abelló, que qualifica “d’esperpèntic” que el Grup Municipal del PP s’oblidi fins i tot de les seves pròpies mocions. “Fa un any que el plenari municipal va aprovar per unanimitat una moció del PP per la millora del mercat de Bonavista i ara que tenen cadira al govern i, per tant, més força per fer complir l’acord, ni se’n recorden”, ha lamentat el Portaveu de CDC.

Abelló, que ha recordat que tant els veïns de Bonavista com els propis marxants fa molts anys que reclamen la dignificació del mercat, exigeix a l’equip de govern que doti el mercat de serveis com són l’electricitat i l’aigua potable pels marxants, l’emplaçament de lavabos públics i una major neteja. Des de CDC també es reclama una major vigilància amb l’increment d’efectius per assegurar un comerç segur, així com un augment del control sobre les llicències d’activitat i sobre la qualitat del gènere. “Han proliferat les parades que no respecten els estàndards de qualitat i molts veïns han denunciat l’existència d’un mercat paral·lel il·legal a pocs metres”, ha assenyalat el Portaveu de CDC.

“La degradació que fa anys que està patint el mercat de marxants de Bonavista ha provocat una davallada en l’afluència tant de tarragonins com de turistes al barri”, ha assenyalat el Portaveu de CDC, que ha afegit que aquest fet “està perjudicant tant a veïns com a comerciants”. “Reclamem doncs, que es compleixi l’acord aprovat per unanimitat ara fa un any i que el mercat de marxants de Bonavista torni a ser el que era, un dels mercats de venda ambulant més ben valorats a la demarcació de Tarragona, a Catalunya i a la resta d’Europa”, ha conclòs Abelló.

Tarragona, 3 d’octubre de 2016