Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 CDC reclama la millora de l’asfalt del carrer Monestir de Poblet

CDC reclama la millora de l’asfalt del carrer Monestir de Poblet

28/12/2016

El Portaveu del Grup Municipal de CDC a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha denunciat aquest dimecres el mal estat en què es troba el carrer Monestir de Poblet i ha reclamat a l’equip de govern (PSC-PP) la reparació immediata de l’asfalt. “El paviment està esquerdat per tot arreu i això, a banda de la mala imatge, suposa un perill per als vehicles”, ha manifestat Abelló, que ha assenyalat que el carrer també és “impracticable per a les persones amb mobilitat reduïda o pels cotxets de nadons”.

“L’estat actual de l’asfalt del carrer Monestir de Poblet és un dels molts exemples de la poca inversió en manteniment que pateix Tarragona des de fa anys”, ha apuntat el portaveu de CDC, que també ha denunciat que, entre altres desperfectes, una de les voreres del mateix carrer desapareix de sobte obligant als ciutadans a caminar per la calçada.

Abelló ha lamentat la “inacció” i la “manca de voluntat política” de l’equip de govern davant la millora de l’espai públic de la ciutat. En aquest sentit, ha recordat que el pressupost municipal d’aquest 2016 comptava amb una partida de 350.000 euros per la dignificació d’espais públics, dels quals només s’han executat 120.000. “El més greu, però, és que en el pressupost del 2017 totes les actuacions destinades a millorar l’espai públic de la ciutat estan supeditades a la venda de patrimoni”, ha manifestat el portaveu de CDC.

Tarragona, 28 de desembre de 2016