Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 CDC reclama la neteja de la zona cremada a la llera del riu Francolí

CDC reclama la neteja de la zona cremada a la llera del riu Francolí

Més de tres mesos després de l’incendi, les sis hectàrees de vegetació cremades continuen en un estat deplorable
CDC reclama la neteja de la zona cremada a la llera del riu Francolí Estat de la llera del Riu Francolí a la zona de Santa Isabel
20/09/2016

La Consellera del Grup Municipal de CDC a l’Ajuntament de Tarragona, Cristina Guzmán, ha reclamat aquest dimarts a l’equip de govern (PSC-PP) la neteja de les més de sis hectàrees de vegetació que es van cremar a finals del passat mes de maig a la llera del riu Francolí (al costat de Santa Isabel, Sant Salvador).

“L’incendi va tenir lloc fa més de tres mesos i la zona afectada segueix exactament igual”, ha lamentat Guzmán, que ha assenyalat que la totes les canyes cremades segueixen allí i que l’espai pateix un gran problema amb el clavegueram. “Les boques de les clavegueres estan trencades i està sortint tota mena de porqueria”, ha assenyalat la Consellera de CDC.

El Grup Municipal de CDC va fer, el passat mes de juliol, dues peticions per escrit sol·licitant a l’equip de govern la neteja i adequació d’aquesta zona, però avui dia encara no ha rebut cap resposta.

L’incendi va tenir lloc el passat 23 de maig, quan es van cremar entre 6 i 7 hectàrees de canyes de la llera del riu Francolí, a tocar de la zona de Santa Isabel. En l’extinció hi van treballar tretze vehicles dels Bombers de la Generalitat i dos avions.

Tarragona, 20 de setembre de 2016