Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 CiU aconsegueix que l’Ajuntament obri una nova línia d’ajuts per projectes d’estalvi energètic als habitatges

S’atorgaran subvencions a aquelles persones que vulguin millorar l’eficiència energètica de casa seva
19/05/2016

El Grup Municipal de CiU ha aconseguit que l’Ajuntament de Tarragona obri una nova línia d’ajut destinada a totes aquelles persones que vulguin posar en marxa projectes d’estalvi i eficiència energètica en els seus habitatges. “Seran ajuts directes i de suport al finançament d’aquelles rehabilitacions encaminades a millorar l’eficiència energètica de qualsevol dels habitatges de la nostra ciutat”, ha manifestat la consellera de CiU, Cristina Guzmán, que ha assenyalat que, després de diverses converses amb l’equip de govern, s’ha acordat tirar endavant la iniciativa.

“Aquesta nova línia d’ajuts incentivarà l’estalvi i l’eficiència energètica en els habitatges de la nostra ciutat”, ha manifestat Guzmán, que ha recordat que CiU havia presentat una moció que perseguia els mateixos objectius (moció que no va poder ser debatuda a causa de la suspensió de la sessió plenària el passat dijous 28 d’abril). Un cop aconseguit l’acord amb l’equip de govern, el grup municipal retirarà la moció.

“Obrir aquesta nova línia d’ajut és l’única manera de fer realitat la proposta que el govern de l’Estat espanyol liderat pel PP va anunciar i que després va tirar enrere”, ha assenyalat la consellera de CiU, que ha recordat que la iniciativa de l’executiu espanyol consistia a fer que els ajuntaments poguessin regular una bonificació als habitatges en funció de la seva certificació energètica. ”Tot i que la iniciativa es va tirar enrere, considerem que Tarragona no ha de deixar perdre aquesta oportunitat per fomentar l’eficiència energètica en els habitatges de la nostra ciutat”, ha conclòs Guzmán.

Tarragona, 2 de maig de 2016