Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 CiU denuncia l’ús d’un solar privat com abocador il·legal

CiU denuncia l’ús d’un solar privat com abocador il·legal

Exigeix a l’equip de govern que faci complir l’ordenança perquè un terreny del carrer Fortuny deixi de ser un focus de rates, infeccions i mala olor.
04/07/2016

El Grup Municipal de CiU a l’Ajuntament de Tarragona ha denunciat aquest dilluns l’ús d’un solar privat com a abocador incontrolat. “Es tracta d’un terreny ubicat al carrer Fortuny que s’ha convertit en un niu de porqueria amb deixades de tot tipus, gats, rates i coloms“, ha explicat el Portaveu de CiU, Albert Abelló.

Abelló considera “incomprensible” l’immobilisme de l’equip de govern davant d’aquesta situació. “Es tracta d’un abocador incontrolat al centre de la ciutat”, ha assenyalat el Portaveu de CiU, que ha exigit que es prenguin les mesures necessàries per fer complir l’ordenança de neteja urbana.

El solar és un antic pàrquing que va tancar fa anys i els veïns ja fa molt de temps que reclamen una solució a l’equip de govern, el qual, fins al moment, n’ha fet cas omís.

Abelló ha recordat que aquesta zona del centre de la ciutat ja ha patit greus situacions relacionades amb la neteja pública. L’any 2012, el mateix carrer Fortuny, així com els carrers Cardenal Cervantes, Gasòmetre, Reding i Lleida, va patir una plaga de paneroles i rates.

Tarragona, 4 de juliol de 2016