Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 CiU pregunta al Ple per la instal·lació de càmeres de videovigilància a Llevant

CiU pregunta al Ple per la instal·lació de càmeres de videovigilància a Llevant

18/04/2016

El Grup Municipal de Convergència i Unió (CiU) a l’Ajuntament de Tarragona preguntarà, en el Plenari Municipal d’aquest divendres dia 22 d’abril, sobre la instal·lació de càmeres de videovigilància a la zona de Llevant. “Veiem en satisfacció que després de gairebé una dècada hagi començant la instal·lació de càmeres de seguretat a la Parta Baixa”, ha manifestat el Portaveu de CiU, Albert Abelló, que recorda que la proposta va sorgir l’any 2007 amb l’equip de govern aleshores liderat per CiU.

“Hi ha una altra zona de la ciutat, però, on els veïns també fa anys que reclamen la instal·lació de càmeres de videovigilància”, ha assenyalat Abelló, que ha dit que aquesta àrea és Llevant, una de les zones on s’han comptabilitzat més robatoris en els últims anys. “Esperem que els veïns de Llevant no hagin d’esperar una dècada més per veure complerta aquesta revindicació”, ha apuntat el Portaveu de CiU, que aposta perquè l’actuació es consensuí amb els residents, la majoria dels quals fa anys que demanen la instal·lació d’aquests dispositius a les entrades de les urbanitzacions dels Músics, l’Arrabassada, Cala Romana, Boscos, La Móra i Tamarit. “Hem d’evitar la sensació d’indefensió que poden tenir els ciutadans quan són víctimes d’un delicte i no s’hi posa solució, cal evitar la sensació de poca seguretat en tot moment”, ha manifestat Abelló.

Per tot plegat, CiU preguntarà a l’equip de govern quin dia començarà la instal·lació d’aquests dispositius de vigilància a Llevant. El mateix Grup Municipal també preguntarà quantes càmeres es preveuen posar i en quins carrers.

Tarragona, 18 d’abril de 2016